Ljudbild i Gävle

Mitt namn är Kent Gustafsson och jag driver sedan en tid företaget Ljudbild med inriktning på akustisk design. Igår hann jag inte med något inlägg då jag reste till Gävle för att medverka på Svenska parkeringsföreningens årskonferens i Gävle. Som utställare. Jag har upptäckt att parkeringshus är en eftersatt miljö när det gäller ljudmiljön. Där finns mycket att göra. För några månader sedan visste jag inte ens att det finns en organisation för parkeringsbolag. Nu är jag en av utställarna på deras konferens. Kanske kan jag få parkeringsbolagen att inse att det är värt att satsa på förbättring av trivsel, ökad trygghet och en förhöjning av upplevelsen i ett parkeringshus. Är i alla fall utan konkurrenter här. Det har varit en lång dag och man känner sig en aning utschasad. Mässan fortsätter i morgon, återvänder till Umeå på kvällen. När jag reste från Umeå på måndag morgon var det lite kyligt. Anlände till Gävle vid 17-tiden, då var det 27 grader varmt. Utomhus. Gävle må vara ute ur 2014-loppet, men det är just nu betydligt varmare än Umeå. Kent Gustafsson, Ljudbild direkt från Gävle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0