Adjö

Tänkte skriva några sista rader, sju minuter innan midnatt, och tacka för mig.
Jag har faktiskt aldrig tidigare bloggat, eller ens läst bloggar. Jag hade inga uppfattningar över hur en blogg skulle va, så jag har höftat helt enkelt. Det var intressant att bekanta sig med detta fenomen, så plötsligt och nästan våldsamt. 
Det här med att göra saker utan att ha en klar uppfattning över hur det brukar göras tror jag är väldigt bra. 
Nu är det här inte ett riktigt bra exempel på det, men t.ex. så tror jag på att man skriver bättre låtar om man inte kan så mycket musikteori. Det blir liksom mer utmanande och nytt. Jag tänker även att kärleksrelationer som inte är hetero kan vara mer utvecklande och spännande, just för att det inte finns så många färdiga kartor och mallar över hur det ska vara, hur man ska bete sig. Man har ett tomt papper som man själv får fylla med det man tycker ska stå där. Som nu.

Klockan är sju över nu. Lämnar över ordet till någon annan med en sista mening;

Det som är rikigt och sant för dig själv, det är det du måste göra.

/Frida 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0