Tack tack!

Så! Rummet är tömt, väskorna packade och om ett par timmar tar vi flyget mot Murmansk. Jag slutar blogga på den här fina sidan och återgår till vanligheterna. Om du snubblar in här, läser och blir sugen på att samarbeta över gränserna norröver, så hör av er. BRYC kan hjälpa att hitta andra intresserade i Norge, Finland och Ryssland. Varje år styr vi upp vårt eget event, som nästa år blir en spännande grej i norska Kirkenes. Sen driver jag projektet "The Reggae Rock and Rights Tour" tillsammans med Halvard och vi söker alltid samarbetspartner som vill spela, organisera eller jobba med mänskliga rättigheter.
...Och om ni inte är sugna på att hänga runt i grannländerna men ändå vill surra, så hör av er då också. Jag är rätt trevlig.

Min mail är: ylvapavval[at]gmail.com
För att veta vad som händer på BRYC-fronten så håll ögonen på vår blogg.

Tack för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0