Bildterapi

Under ett par år var jag medlem i IKSU Kultur och Spa på Umedalen. I efterhand inser jag att detta inte levde upp till vad jag behövde. Därtill bredde det flåshurtiga motionerandet ut sig alltför mycket och personalen, med vissa undantag, verkade inte trivas på jobbet (eller i alla fall inte med mig.)

Bildpassen med Eva Eriksson minns jag dock med glädje. Hon skydde inte att vaska guld ur de nattsvarta bråddjupen.
Tack Eva och ni andra, som delade med er!

Här är några av det 40-tal bilder jag gjorde på Evas bildpass. Övriga kan du se här.




Tillblivelse 23 oktober 2003







Exorcistisk övning 26 november 2004





Räddningsaktion 14 maj 2005






Det är alltid, nu eller aldrig! 9 december 2005

(Foton: Torbjörn Nilsson)

Kommentarer
Postat av: AX

Kul att se, säkert kul att uppleva.

Postat av: Torbjörn Nilsson

Jo, verkligen och smärtsamt, men befriande.

2009-02-19 @ 16:38:48
URL: http://torgust.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0