avslut

Det var ju så mycket jag ville säga. Men nu är veckan över och många ord finns kvar. Hade ju tänkt lägga ut en ytterst välformulerad text om fildelningens (till stor del positiva, anser jag) konsekvenser för musiken och förr eller senare musikerna, skriva om mina intryck som nybliven berättare och kanske diskutera kulturbegreppet mer ingående. Det hinns inte med tyvärr, men jag skriver det jag inte hunnit med på min egen blogg, The Silkwood Journals allt eftersom, titta gärna in vid tillfälle. 

Jag får slutligen önska oss lycka till med det här kulturhuvudstadsprojektet. Ska jag vara helt ärlig har jag inte full koll på vad det innebär ifall när vi vinner racet, men det kommer onekligen att innebära en hel del i både cred och cash för stan. Och, får man hoppas, många tillfällen för kulturutövare och kulturkonsumenter att skapa, leka, drömma och hitta på en massa roliga grejer tillsammans!  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0