Söndag...

Den ojämförligt mest hektiska veckan hittills i år är över. Jag vet inte riktigt om jag känner lättnad eller saknad. Lite av bägge tror jag. Att den varit en av de viktigaste hittills för ”Kapten Kid & Det Oändliga Sommarlovet” är ett som är säkert. Vi har genomfört fyra spelningar med fantastisk respons, tidningarna har intresserat sig långt mer än vad vi vågat hoppas på och ytterligare några bokningar inför sommaren har fallit på plats. Bland annat Vännäsdagarna lördagen 11/7, vilket jag, av tidigare erfarenhet, vet är ett väldigt proffsigt arrangemang. Det verkar bli en kanonsommar i riktning mot det oändliga sommarlovet. Men viktigast av allt är nog ändå att vårt första album nu och för all framtid äntligen finns tillgängligt. 

På grund av att det varit så mycket på gång i veckan har jag inte hunnit med att skriva så mycket som jag hade velat. Därför tänker jag helt enkelt fortsätt denna blogg på våran myspace, där jag bland annat ska fortsätta berätta hur det gick till när ”Ingen lek” kom till världen.

 

Nu ska jag krypa ner under täcket och tillgodogöra mig välförtjänt sömn. Imorgon flyger jag ner till Stockholm för att fortsätta min studier. Jag längtar redan hem till Umeå, bandet, vännerna och familjen.

 

Nu återstår bara att tacka för mig och lämna över stafettpinnen.


Vi syns på Holmön!

 

Peter Andersson

[email protected]

www.myspace.com/kaptenkid


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0