Välkommen Elisabeth

Det är med stooor glädje jag har att meddela att det blev idag klart att Elisabeth Ohlson Wallin kommer upp till oss i 3 dagar. 12-14 november har vi äran/möjligheten att ta del av hennes kunskap och erfarenheter. (www.ohlson.se)
I somras hade vi utställningarna Ecce Homo - 10 år och In hate we trust här i Örnsköldsvik...vilket liv det blev.
Ni kan googla på Ecce Homo och Örnsköldsvik så får ni ta del av lite uppståndelse och den felaktiga diskussion som vi drabbades av. Vi bestämde då att istället för att Elisabeth kom upp på vernissaget så ville vi träffa henne under hösten och yippie nu är det klart!
Välkommen till Örnsköldsvik Elisabeth!

Vi skänker skolan att planera upp 2 av de här dagarna för vi har märkt att det är där vi kan uppnå så mycket. jag hoppas att de förvaltar de dagarna bra! Vi kommer naturligtvis ha offentliga seminarier men jag kan tyvärr inte ge er exakta datum - ännu. Ni får väl ha koll på "vår" hemsida.

Förutom det så har jag träffat Julie som ska jobba för oss med ett internationellt forum under hösten, planerat hur vi kan arbeta med barn och ungdomsstrategiskt arbete i kommunen och annat roligt.

Nu ska jag hämta Erika, vårt 4:e barn (ett extra barn som vi lånat) hon är stor nu så hon är mer en kompis nu. Ikväll ska jag in på jobbet igen och prata om hur vi kan göra em tankesmedja i Bradbyn - det låter som ett spännande uppdrag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0