Godmorgon Umeå

Nu är det min tur att kasta mig över Umeå2014 stafettblogg...det gick inte värst bra eftersom jag hade skrivit ett långt inlägg och lyckades strula bort det så att det försvann. Det säger i och för sig rätt mycket om mig eftersom det alltid ska gå så himla snabbt när jag gör saker och ting. Förutom det så heter jag Vanja Östman, kommer från Örnsköldsvik där jag jobbar med Världsklass 2015 på Kommunens tillväxtavdelning, www.varldsklass.se
Jag har 3 barn (2,7,9), en man, ett blått kedjehus, en ny svart bil, inte många stunder över för något annat än familjen men så fort jag har tid och möjlighet så kommer jag att börja med yoga igen. Jag mår bra av det.

Min plan med bloggen är att jag ska fylla den med allt möjligt. Jag kommer att blanda jobb, med funderingar, lite skvaller om det dyker upp nåt spännande, reflektioner, vad som händer hemma osvosv
Just nu tittar jag ut över ett mulet Örnsköldsvik, havet ser kallt ut som bara den. Jag har den förmånen att jag kan välja om jag vill titta ut eller rätt in i stadbiblioteket.
Utsikt från min plats i Arken

Nu lockar kaffemaskinen - återkommer när allt har snurrat igång:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0