Snowboard SM

Matchen igår slutade 27-21 till UIK:s fördel. Den var spännande att se hela vägen, till de sista minuterna då UHF förlorade iväg några mål.

Idag har gymnasieelever besöksdag på universitet, massor med intressanta föreläsningar erbjuds.

Kom precis tillbaka från skolan och ska nu arbeta vidare på min recorded oral i tyska, sedan åker vi iväg och kollar på Snowboard SM i Vännäs som börjar idag, hoppas på att ha några snygga bilder att lägga upp ikväll. Fast när jag tänker på det så har vi träningsmatch mot Sandvik vid sju och troligtvis så tränar jag dubbelträning, om herrarna inte kör fys. Så det kanske blir ganska sent innan det dyker upp några intressanta bilder, men hang in there!

Dagens låt: The Ark - It takes a fool to remain sane


Kommentarer
Postat av: Evelajna

Elina! Jag vill också till Vännäs! (Ja, för att titta på snowboard alltså) Det grämer mig lite att vi missar finalerna på lördag.. men... säsongens sista match måste likförbannat spelas.

Ses ikväll

2008-03-13 @ 14:27:07
Postat av: Kokakola

Recorded oral i tyska? Borde inte det heta nåt i stil med aufgezeichneten mündlichen, eller?

2008-03-13 @ 15:13:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0