Vår förening växer!

Jag måste säga att det är väldigt roligt att vara med i en förening som det går så bra för som det gör för Umeå Parkourförening. Jag sitter inte i styrelsen. Det mest ansvarsfulla jag gjort inom själva styrelsearbetet är att agera valberedning. Utöver detta så är jag tränare inom föreningen och jag sitter i en hel del kommittéer. Hittills så har vi inte misslyckats med något och vår förening växer snabbt. Det är otroligt roligt!

UPKFs årsmöte år 2008

Idag fick jag hem en beställning från vista print. Har gjort en billig beställning på föreningsvisitkort och en föreningsstämpel. Grejerna ser asbra ut och var helt klart värda de billiga priset och den långa väntan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0