Denna dagen suger

 
Nen nej, jag menar inte att denna dagen suger. Skorna heter så, de är en del av en större utställning som hette "mamma" som jag jobbade på medan jag var barnledig. Jag brottades med hela spektrat av känslor från total eufori över moderskapet till bottenlös ångest över att inte klara av att vara just mamma. Skorna anspelar på att det rent faktiskt nästan kunde vara omöjlig att komma utanför dörren när man har två små och den känslan man kan få.. Denna dagen suger INTE. Jag har varit ledig och hjälpt en kompis att flytta och varit på julbord med stora familjen. Nu sitter jag här väldigt nöjd och längtar till ateljén. Det börjar dra ihop sig.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0