paniken smyger sig på.

Nej rubriken stämmer inte, den har funnits med mig i några dagar och nu är den på topp. Är vi redo för det här? Är JAG redo för det här? Ikväll gäller det hur som helst! Min största oro har varit vädret, det kan ingen av oss styra över. Solen ligger på ordentligt nu och jag hoppas att det inte regnar ikväll. Vi räknar nog med att det kommer 400-500 ungdomar till umelagun ikväll, trots att det krockar med EDGE-festivalen.
Ni får höra mer imorn, om vad som hänt, vad vi gjorde, vad som gick snett och vad som blev jättebra.
Håll tummarna för mig som ska vara koordinator för första gången i mitt liv!
Jag kommer att ta kvällen som den kommer. Man lär sig bäst utav sina misstag.
/ en nervös Hanna Nyberg

Kommentarer
Postat av: Lena

Glöm inte bort att andas Hanna!

Kram

2008-08-15 @ 13:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0