Extremt lyckat trots strul

SÅ SJUKT NÖJD JAG ÄR!! Det var långt över förväntningarna. Redan tre timmar innan vi öppnade började ungdomar köa utanför Umelagun. Är det inte GALET! De ville vara säkrade en Adam Tensta t-shirt. Jag hade varit nöjd om 200-300 hade kommit. Gissa hur många vi prickade av? 1005 stycken, och det gick så snabbt i kassan att vi säkert missade flera. Helt galet vad jag är glad nu. Visst har det varit många panikslagna stunder, men mer om det imorn då jag skriver en mer detajerad beskrivning om kvällen. Nu svävar jag på moln och ska ta mig till min säng så jag får lite sömn innan jag ska upp och jobba imorgon.
/ Hanna

Kommentarer
Postat av: Charlotte Jonsson

Läste på VK:s hemsida om what-a-festival... Så otroligt roligt att det var en sån succé!!! Det gjorde ni bra!

2008-08-16 @ 14:12:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0