Dags att blogga







Ja, då var det dags att kliva in i blogg världen och lämna ut sin själ till er där ute i cyberrymden som jag inte vet namnen på (ännu).
Ni kanske undrar vem jag är som har greppat pennan i denna stafett blogg som nu pågår i Umeå för att vinna Kulturhuvudstad år 2014. Jag ska försöka ge er en kort inblick i min värld som varit och som är runt omkring mig nu. Jag heter i alla fall Moa Daimar och fyllde 30 år den 19 juli 2008.
Har sedan avslutat gymnasium i Timrå arbetat med kultur av olika slag och former runt om i sverige och befinner mig sedan drygt fyra år tillbaka bosatt och verksam i Umeå. Här arbetar jag nu på Norrlansoperan som scentekniker och just för stunden jobbar jag med Operaproduktionen Trollflöjten. Ni kommer nog få följa mina tankar kring detta och även mina pågående kringliggande projekt som jag kan avslöja är en hel del. Sambo flytt, låt repande och katter som är osams är bara en liten del av det som pågår just nu.
Sov gott alla medborgare vi ses imorgon.
/ Moa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0