Tack för mig

Så skriver jag då på det sitta sista inlägget på denna blogg. Jag tackar så mycket för förtroendet - trots att det slukat mycket av min tid. Men att skriva är ju mitt värv och jag finner alltid en viss lycka då jag får slå mig ner och skriva några rader.

Jag önskar all min lycka till med Ert arbete för att Umeå ska bli Kulturhuvudstad 2014. Kanske kan mina synpunkter hjälpa till. Håller i varje fall tummarna för att det gå hela vägen fram.

Vill ni veta mer om mitt författarskap kan ni besöka min webbplats:
http://www.kentlundholm.com

Nu ska jag återgå till mitt romanskrivande - och däremellan svära åt varför den trådlösa uppkopplingen och e-posten inte vill fungera i mina nya bärbara dator. Men det är en hel annan sak ...

image321

Lev väl. Tänk på: "Man lever så kort men är död så länge".  

Hälsningar
Kent Lundholm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0