Tack för mig.

Det känns även tungt men tillfredställande att skriva sista inlägget på bloggen. Det har varit roligt och spännande att använda sin hjärna till något annat än det vanliga. Det har även varit tungt för er som försökt följa den här bloggen ? kan jag tänka. Jag skulle vilja berätta om så mycket t ex hur det kom sig att jag försöker mig på att göra film. En helt ny värld som jag aldrig ens funderat över och så en dag så ramlar det över mig en otroligt makalös fantastisk historia.

 

Min syster gick igång på den och brorsan fick igenkännanden och glimt i ögat. När jag på grund av ett helt annat ärende pratade med en filmare och berättade om den här historien så sa han bara:

 

-         Du måste göra film av det!

 

Lämnar nu över stafettpinnen till nästa person. Jag har ingen aning om vem det är men jag skulle tro att det blir intressant att läsa.

 

Ha det gott folks, plattan i mattan..

 

Lisbet Olofsson


www.halsozam.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0