Jag laddar...

I morgon bär det av till Dorotea för att hålla föredrag och instruera armbrytning och målet är att jag ska hålla mig på vägen. Har lyckats köra fast två gånger på en vecka :). Först i Ensamheten på farsdag- pappa fick dra upp mig med traktorn och idag fastnade jag i sörjan när jag hämtade armbrytarbordet som blir kvar på plats i Dorotea. Jag har ingen fyrhjulsdriven snöbil, jag har en flygarbil som går som bara den till flygplatsen!

Doroteabesöket ser jag framemot, fast jag är nervös, men det ska man vara- det är när det tar emot som man utvecklas! Jag tror att Dorotea har goda förutsättningar att utveckla en framgångsrik armbrytarverksamhet och jag ska göra mitt bästa för att inspirera och lära ut så mycket som jag bara kan!
 - Har du vägarna förbi Dorotea och Medborgarhuset i morgon kl 12.00, så är du varmt VÄLKOMMEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0