Lite musik på morgonkvisten, nu drar vi till Slovakien

82793-14

Hejdå Umeå. Hello Slovakien.

Nu börjar vår (jag, Caroline och Petrus) resa mot Slovakien. Vi tänkte kolla in en konstfilmfestival där (och så ska dom visa en film som vi gjort)
Först åker vi förbi Nor och fira Midsommar där med en av mina bästisar, Olle och hans familj.

Jag lovade i mitt första inlägg att jag skulle dela ut filer här i bloggen. Med Sandras visdomsord i minnet så delar jag ut filer som inte kommer att skada någon. Jag hade tänkt dra en Oravsky och dela ut mina egna filmer men det blev lite datatrassel så här kommer istället härlig countryinspirerad musik från Umeå/göteborgsbandet "Strayfolk" samt lite gamla låtar från ett band, "Tankerville club" som jag spelade i för några år sen . Jag kan inte lova att det funkar, jag har aldrig delat ut en tracker förut men om det inte funkar så hör av er så skickar jag väl en skiva på posten eller nåt :)

länk till torrent tracker:  http://213.114.255.137:6969/

Du behöver ett torrent program som tex. "Azureus" för att ladda hem låtarna.
Om du inte har det / inte vill ha det (eller sitter på en instution med jobbiga brandväggar) så kan man ladda hem Strayfolks låtar från deras hemsida: www.strayfolk.com



Kommentarer
Postat av: Carro

määh! =)

2006-06-22 @ 08:03:27
Postat av: Tysken

Hur är det med er konstfilmare? Kan ni också tycka att en del verk är rent trams?

2006-06-22 @ 08:41:19
Postat av: tume lila

fota en massa bilder på filmfesten (kändisar helst) och posta här! :)

2006-06-22 @ 17:01:21
Postat av: Love Ersare

Ha det fint där nere hörni.

Själv sitter jag hemma hela helgen med en rejält stukad fot ;).

blir till å ta det lungt...

/Love

2006-06-22 @ 18:30:08
URL: http://www.skuggteatern.com
Postat av: Jens

Vi ska bara fota oss själva:)

Mycket jag ser tycker jag är trams. Däremot hade Kulturverket en vernissage på Bildmuseet på Kulturnatta. Där fanns bland annat en videoinstallation av åttondeklassre som jag tyckte knäckte det mesta jag sett.

Krya på dig Love.

2006-06-24 @ 19:49:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0