Grå himmel...

...och regnet öser ner utanför mitt fönster.
De tänkta trädgårdsarbetet flyttas fram till en annan dag. Kaffet och den goda boken får nog plats idag och kanske svartvinbärs- & citrondrickan. Härligt. Lite jobb har det blivit också trots att det är söndag.


Jag har just lagt in i kalendarier att jag/designmadde har öppet här ute i Skeppsvik kommande helg, 22-23 augusti kl.12-16! Jag har kanske Västerbottens minsta lokal och där visar jag och säljer mitt konsthantverk - så välkommen om du har vägarna förbi.

Idag applåderar jag...
alla kreativa människor, alla människor som har lust, alla människor som gör för att de måste, för att de känner för det - de som målar, sjunger, tecknar, komponerar, broderar, virkar, spelar, stickar, drejar, skulpterar, fusar, syr, dansar, snider, skriver, flätar, knypplar, svetsar eller använder motorsågen! (och allt annat som jag nu glömt)
Kram på er allihop...vi får alla plats!

Tack och hej från mig,
jag skriver vidare på min blogg och en gång i månaden är jag blogg-korre på signerat.
/Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0