Sideboard sallad

Nu har jag ätit en väldigt god sideboard sallad till lunch. Är det nån som kan förklara för mig varför den heter så?
Jag hade förmånen att få äta med Agneta och vi har planerat att vi i Världsklass ska ordna 2 dialogcaféer i höst på några av våra caféer i centrum. Att få människor att mötas och samtala kring olika spänande frågeställningar är både utvecklande för alla som individer och samtidigt bidrar det med att öppna upp staden för olikheter.

Nu ska jag dra vidare ut till Brux för att planera lite olika arrangemang under hösten, imorgonkväll så är det ett första medlemsmöte för den nystartade föreningen StyrelseAkademien Örnsköldsvik. 21 november så har vi en företagsgala/party som jag har till uppgifta att strukturera upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0