Tid och sånt som man kunde ha skrivit om

Det är väl ofta så att man inte har tid. Nästan alltid är det så att man egentligen inte har tid. Och så är det ju för alla andra också. Men man pusslar, blir trött, tar nya tag och kör på barra. Ibland tycker jag det är ganska fint och ibland känns det som att det bara kommer ta slut en dag för alla är typ slutkörda. 

Först när jag fick frågan om jag ville skriva här så tänkte jag att man borde skriva något vettigt när man hade stafettpinnen i sin hand, men sen blev jag mest trött på vettiga saker. Tänkte också att jag skulle ju kunna skriva om hur kung Verket är, hur väldigt kul det känns att ha börjat jobba på Ögonblicksteatern, hur grymt Glesbygd´n är, hur fint det är att spela klezmer med Stöld och att Umeå har ju en massa folk som gör en hel massa bra saker. Men det gjorde jag inte heller.

Nåväl, min tid räckte till tre mitt-i-natten inlägg och inte till så mycket mer. Lämnar med varm hand över stafettpinnen till nästa löpare och hoppas att han/hon/det har all tid i världen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0