Vem är jag?

Tänkte skriva något mer seriöst idag,

Mitt namn är Somayeh Bozaghian, 25 år och utbildad Kulturanalytiker.

Arbetar som projektledare inom föreningen Kulturstorm - En ideell kulturförening som sedan 2005 arbetat via olika projekt för att få fler ungdomar att själva skapa och ta del av kultur. Vad är kultur? Allt mellan himmel och jord som befriar kreativa krafter och gör oss till mer medvetna och ansvariga människor.

Är oerhört glad över att jag fått möjligheten att engagera mig inom denna energifulla och drivande förening med dess härliga medlemmar och stabila styrelse. Här är föreningen hemsida:

www.kulturstorm.se

Idag hade jag riktigt kul! Länkade samman en musiker med adept som är intresserad av att spela gitarr och el-gitarr. Vi var på Verket och de började spela några toner ihop, adepten på el-gitarr och mentorn på piano. De spelade improviserat med utgångspunkt i toner av thailändsk musik. Det var grymt att lyssna på!!

Detta är vad Resonanterna handlar om, att ungdomar som sprudlar av energi får utrymme att visa sina krafter.

Lite glädje i vardagen räcker långt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0