Rena rama kulturen!

Gomorron Världen där även Sävar finns.

Underbart skönt att känna regnet just idag.Helgen har varit fylld av repetitionsarbete på Studion. Ute skiner solen ,
men när man befinner sig i denna lokal finns det inget dagsljus. Bara ett stort mörkt hål.,Isolerad från allt. Det som räddar oss är skapandet tillsammans med varma sköna människor.Vi jobbar för fullt med Ögonblicksteaterns uppsättning av "Kurt kokar skallen". Den norske författaren Erlend Lhoe har skrivit boken som föreställningen baserar sig på. Premiär på detta gratisnöje är 30 Julii Broparken.
Berbetningen har gjorts av vår regissör Juan Roudriqes. Hans dotter Oyana  är ansvarig för koreografin och Nils Personne ansvarar för det musikaliska. Alla Är 08-tor. Men mycket bra för det. Återkommer säkert i frågan under veckan.
Juan är en eldig och temperamentsfull spanjor.Denne rundnätte man ger oss så många skratt.

Hej då vi hörs mer när jag blivit varm i kläderna,Detta är nämligen den första bloggen som jag någonsin skrivit i
mitt drygt sjuttioåriga liv. Hälsingar från Bosse Forsman.
 

Kommentarer
Postat av: Jenny Eklund II

Men desto roligare att du vågar testa även detta medium!

2008-06-09 @ 16:07:03
URL: http://livshistorier.blogspot.com
Postat av: Monica

Kul med en lite "mognare" bloggar, som motvikt mot alla unga som dräller runt och bloggar hela tiden :-)

Postat av: Monica

Hej.



Jag blev såg glad över att jag har fått en kommentar

på bloggen.Jag trodde att ingen bryr sej.Tack snälla för att du uppmuntrade mej.

Bosse Forsman.

2008-06-12 @ 07:17:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0