Mellanlandning i datasalen

Tight program och lite tid for bloggande, men jag smiter in i datarummet nagra minuter innan vi bussar ivag mot teaterpractice. Ryssland ar regnigt, gratt och gront, det ar kaos och hela tiden oforutsedda handelser, och i slutandan blir det helbra anda. Vi ar nu mitt uppe i att satta ihop en timslang scenshow som ska framforas ikvall - for fyrahundra personer. Igar spelade Glesbygd'n pa nattklubben Молеьт eller hur det nu stavades. Ikvall kor de show pa en annan. Intakterna gar till ett barnhem i trakten.
Imorgon ar det avfard for deltagarna medan jag stannar till mandag eftermiddag. Det blir vilodag innan det ar dags for nasta event - en slags ungdomskonferens i Murmansk (jag skriver "slags" for det ar oklart hur manga ungdomar som egentligen far vara med, eller om det ar en ungdomskonferens for kostymkarlar). Jag bokade precis in en helkroppsmassage. OOOOOH. Dags att kila igen. Imorn kommer mer inlagg och forhoppningsvis bilder! Tjaotjao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0