En gömd oas i Umeå

Nu är det dags att tacka för mig. Jag uppskattar verkligen att jag fick skriva här på bloggen. Det var verkligen roligt att skriva här men framför allt var det bra att jag kunde ge mig tid för att fundera och formulera vissa tankegångar om mitt liv här i Umeå. Jag hade i början tänkt att jag skulle skriva om vissa platser och stadslandskap i Umeå som jag tycker mycket om. Men det blev inte så. Istället gjorde jag en liten video om en plats som betyder mycket för mig. Här nedan finns en länk till videon och hoppas ni har tid att titta på den.






Här får jag också passa på och önska alla som jobbar aktivt med kulturhuvudstadssatsningen lycka till. Det var mycket kul att Umeå gick segrande ut i den första utgallringen. Hoppas att med hjälp av kultur kan alltfler umebo få tillfällen att engagera sig i utvecklingen av den här staden. Det finns mycket som är bra här men saker och ting kan bli ännu bättre.

Vänliga hälsningar Saeid Erfan


Kommentarer
Postat av: AX

Skönt med oaser i en stad. Kul att följa promenaden, känner igen mig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0