...jag har inte gjort det lätt för mig



Smycken i ull, mjukis-snyggingar, måleri, fritt broderi, inspirationskurser i fritt broderi, workshops med nålfiltning...jag har inte riktigt gjort det lätt för mig, men det skiter jag i!
Marknadsföring med små eller inga resurser...jag har inte gjort det lätt för mig, men det skiter jag i!
En liten lokal i Skeppsvik, i en by utan kollektivtrafik vid vägens ände....jag har inte gjort det lätt för mig, men det skiter jag i!

Jag är glad över att jag gör det hjärtat vill, jag är stolt över att jag med mina händer renoverat och fixat min egen lokal (tack maken och snickarkamraten också), jag har verkligt roligt - jag gör det jag har lust till, jag mår bra av det...jag har inte gjort det lätt för mig, men det skiter jag i!

Idag applåderar jag KRAVALLSLÖJD !
Oprentatiöst, glädjefullt, inspirerande och hurra!
Var hittade du opretantiös kultur sist?
/Madde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0