Releasefest & recension

Först och främst vill jag tacka alla som gjorde gårdagen till en kanonkväll! Det var rätt och slätt underbart! Sen vill jag tacka alla ni som köpte vår skiva igår. Ni som inte hade möjlighet att vara där eller på grund av annan olycklig tillfällighet inte lyckades få med er ett exemplar hem, kan jag tipsa om att skivan finns att köpa på Burmans Musik.

Läste ni dagens VF? Läckert va? 3+ 
Med tanke på att Neil Young och Lisa Ekdahl fick 2+ känns det rätt bra i magen :)
Missade ni recensionen finns den att läsa här.   


När jag surfade runt på VF:s sida upptäckte jag att dom erbjuder läsare att själva får recensera skivor.

Så nu tänkte jag utmana alla er som är sugna på ett gratis exemplar av "Ingen lek"...

Alla som får en recension av vår skiva publicerad emottager ett signerat ex. direkt hem med snigelposten.
Hela skivan finns att kritiskt granska på vår MyspaceHär kan ni skriva er egen recension.


Tänkte  också passa på att efterlysa bilder från gårdagen. Har ni några schyssta får ni gärna skicka dom till [email protected]


Puss på er! Imorgon är det NH som gäller!


Så här fint var det:


Peter Andersson

[email protected]

www.myspace.com/kaptenkid


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0