KOMMANDE ARRANGEMANG:





16 april - Bio Marx: Good Night, and Good Luck! @ Bio marx, folkets hus
18 april - Klubb Brrrap! Brrrap! @ Aschanska villan
22 april - Mollträsk: Knaster åt Folket @ Schmäck
23 april - Bio Marx: Bonjour Sagan @ Bio marx, folkets hus
26 april - Marit Bergman @ Idun

Läs mer på: www.humlan.org

Håll Umeå levande!
/Humlan producenterna
Kristoffer, Robert och praktikant-Carl!


I would be praktikant-Carl.

För tillfället så sysselsätter jag mig, tillsammans med Skägg-Kristoffer och dagen-till-ära-i-keps-Robert, med att hålla Umeå levande. För dig som inte har hajat det vid det här laget så avnjuter jag mina dagar på Kulturföreningen Humlans kontor, beläget under det suveräna fiket Bokkafé Pilgatan. Den kommande två veckorna tänker vi upprätthålla syretillförseln genom två sköna och lagom smala biovisningar på Bio Marx, en fräsig klubbkväll på Aschanska Villan, trudeluttig spelning med Kanster åt Folket som avnjuts mellan Schmäckbollarna på...eh... Och sist men inte minst en Idunkonsert med Rättviks svar på multiverktyget; Marit Bergman!

High five för det, Kulturhuvudstad 2014!

Chipchop

/C


Kommentarer
Postat av: AX

High five tebax till er. Bra jobbat!



/AX


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0