Karaoke

Så då var det dags att ta över stafettbloggen i en vecka och jag måste erkänna att det känns både nytt och skrämmande eftersom detta är första gången som jag bloggar. När jag tänker efter så är det rätt så konstigt att jag inte har bloggat tidigare eftersom internet är ett av de viktigaste verktygen jag använder när vi vill förmedla våra kulturarrangemang.

Men innan jag börjar dela med mig av min vardag ska ni få en snabb presentation av veckans bloggare.
Daniel Windseth var namnet och jag kommer ursprungligen från Sävar, som ligger 1,6 mil norr om Umeå, men jag är sedan några år tillbaka bosatt i björkarnas stad.

På dagarna arbetar jag som eventkoordinator för Dragonens nattklubbar med uppdrag att krydda fredagarna. Arbetet innefattar att  boka artister, arrangera tävlingar och event som gör kvällarna speciella samt att marknadsföra nattklubben och stärka relationen med våra gäster.

På min fritid utövar jag street art performance även känt som nycirkus. Street art performance / nycirkus är den nya tidens cirkus där kroppen är redskapet och vår omgivning är scenen. Mitt fokus ligger på eldkonst.



Denna vecka är fullspäckad med olika kulturarrangemang, många knyta till Dragonens nattklubbar, men även NOLIA barn och Kulturnatta finns på schemat. Veckan kommer att bjuda på allt från karaoketävling, konserttips till cirkusframträdande.

Jag passar även på att berätta om onsdagens karaokebar på restaurang 2 Våningar. Med trådlösa mickar, karaokevärd och 1500 låtar på listan så finns det garanterat något som passar alla! Ta med dig dina vänner, kollegor eller klasskamrater och utmana varandra om vem som sjunger bäst!

Karaokebar
Restaurang 2 Våningar
V.Norrlandsgatan 5
Onsdag 22 April
18+
21-02.
Fri entré

Välkommen!



Vi hörs och ses!

Daniel Windseth

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0