Tack för mig - för denna gång

Japp - nu var det dags för det sista blogginlägget på den här sidan. Naturligtvis kan ni fortsätta följa vårt arbete på www.ornskoldsvik.varldsklass.se där jag och Marie (en vän och fd kollega) och förhoppningsvis snart fler bloggar. Som ni säkert har räknat ut så har dagen bestått av familjeaktiviteter - idag var det innebandy träning x 2 på agendan.
Vi lånade bort vår yngsta dotter så det var lyxiga 2 timmar att bara sitta och titta på när de två äldsta barnen tränade.

Sen har vi varit till några kompisar som just fått en nyfödd liten bebis - vilken sötnos...lite sugen blev jag allt men då får jag väl fara dit och snusa. Mer sugen blev jag på en wii konsol och wiifit spel - fullkomligt onödigt och en fantasi att tro att jag kommer att träna på den hemma - men jag tyckte att det var skitskoj:)

En veckas bloggning här...en liten utvärdering från mig själv:
Hade tänkt lägga upp foton, fick hit 2....underkänt!
Har märkt att jag inte är nån skvaller bloggare, vill inte och tänker aldrig skriva nåt negativt om nån annan.
Kunde nog ha bjudigt på mer snaskigt om mig själv..inte för att det har hänt nåt särskilt men nåt gammalt kan jag ha skrivit om. Samtidigt - ska det vara nåt att läsa om?? Näää - dålig tanke!
Kan konstatera att jag inte är värst spännande - tack alla ni som brytt er om att läsa bloggen den här veckan.

Gång på gång har jag funderat hur i hela friden kan tjäna så mycket pengar på att blogga så att de inte behöver göra nåt annat...vad skriver dom som är så otroligt särskilt. Hur orkar dom leva så intensivt så att de kan fylla sina bloggar med nytt hela tiden.

På onsdag kommer jag till Umeå igen, känns alltid bra. Jag ska följa upp ett Open Space som jag hade med ett företag för ca 6 månader sedan sen överväger jag starkt att stanna kvar på föreläsningen med Paolo Roberto. Jag tyckte att det lät som spännande rubriker - vi kanske ses:)


TACK FÖR MIG OCH PÅ ÅTERBLOGGANDE!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0