Fredag...

Nu går jag hem alldeles strax...till mina barn, mitt stökiga hus och min utarbetade man men jag ska tända en brasa, mysa och njuta av livet. Hoppas ni också får en riktigt myspysig helg. Jag och Lotta har just grunnat med 2 söta chokladpraliner..VAR.... så vi står stadigt ett tag till. Vi poppar som bara den fastän vi sitter i kontorslandskap - va tusan det är fredag och vi känner oss lite som rebbeler på Tillväxtavdelningen..(lite roar tanterna.)
Jag har tom tagit på mig rutiga strumpbyxor och mina ursnygga Converse pjux.

Jaha - vad har jag gjort då idag?? Jag har varit på SEKAB och planerat mitt besök på deras projektledareutbildning, stämt av att det är ok att gå vidare med vårt internationella forum och styrt upp en workshop för trafikmiljön som jag ska processleda 20 oktober.

NU GÅR JAG HEM - HÖRS SEN!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0