Update

Kvällen blev lång innan den tog slut. Snowboard-SM i vännäs hann vi inte riktigt kolla på så mycket som vi hade velat. Skjutsen från berghem till handbollsträningen gick klockan sju och kvalen i vännäs började först klockan fem, så vi missade större delen av seniorernas kval. Hursom, så var det kul att se några hopp, men vi fick inte med några bra kort. Tippar på att de kommer lägga upp sjysta bilder på hemsidan. Annars tipsar jag om att fara och kolla på tävlingen på fredag och lördag. Finalerna är säkert skitroliga att kolla på.

Träningsmatchen mot Sandvik gick fint, men det är fortfarande luckor i försvaret. Självklart klagar jag på försvaret, jag är inte mer än målvakt. Tränade med herrarna efter matchen, så känner mig seg nu. Ska passa på att sova och imorgon blir det att ladda inför sista matchen för säsongen på lördag, mot Strömnäs i Piteå.

Sov gott allehopa! Hörs imorgon.

image409
image408



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0