Sista inlägget för mig

Nu tackar jag för mig och avslutar vecka 11 med ett sista blogginlägg.

Känner mig nöjd med att ha fått gästblogga den här veckan - Tack alla som läst!

Några sista reflektioner: Sebastian vann Stockholm Open igår! Tyvärr förlorade vi i UHF vår sista seriematch i Piteå. Väntar fortfarande på att mina broschyrer ska bli tryckta, förmodligen nästa vecka. Umeå borde bli Fair Trade City, vet att möjligheterna undersöks. Sanna Nielsen har en underbar sångröst. Och jag ser fram emot bal, student, sommar och ett nytt kapitel i livet ska snart påbörjas.

Åter igen, ett stort tack till alla som följt mig, läst och kommenterat den här veckan!

Avslutar med sloganen - Tänk globalt och agera lokalt - Positivitet och optimism driver världen framåt, fortsätt kämpa för det Du tror på.

Tack och adjö från
Elina Andersson
AER Youth Team
www.aeryouth.tk
[email protected]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0