Åldersnojja?

Fick frågan om jag känner mig gammal av en gymnasieelev häromdagen. Och jag är yngst på mitt kontor. 

När man fyller 21 i USA är man stor på riktigt där. Jag är inte så stor (bara 1.57) men det känns också fint, liksom.
Så nej, jag är inte gammal.


Jag fyller 21 om mindre än en månad och det känns också fint, liksom.

Jag älskar att inte behöva bry mig så mycket om imorgon, att gå och lägga mig klockan sex på morgonen, att vara på nya äventyr varenda helg och att vara yngst på mitt kontor.


Dagens musikbidrag är till alla mina fina damer.

Kommentarer
Postat av: ANNA

tycker det ar olustigt att du namner din alder, det far mej osakt att tanka pa min egen alder,,dock kan jag sga dig att har ar de flesta fardig utbildade vid 22. sadetsa. Kram lillasyster

2008-06-07 @ 15:31:46
Postat av: Sverreman

Du har fina blogginlägg Lena! Håller helt med, det är klart det är bra med äventyr och att impulsvara uppe till klockan sex! mer av sånt framöver... Tror det behövs mer ju äldre man blir ;)

2008-12-11 @ 00:22:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0