Torsdag



Igår var det torsdag och jag glömde bort denna blogg så torsdag får bli nu på morgonen istället.
Min torsdag blev lite kostsam kan jag säga. Först åkte jag ner på stan med bussen för att hjälpa Mattias Olofsson med sitt konstprojekt som ska visas 2009. Fick ta med mig katten i korgen dit för vi skulle till veterinären kl 13. Han har betett sig lite annorlunda den sista tiden så var tvungen att fara in med honom helt enkelt.  6 timmar senare var jag äntligen hemma men då med en nersövd katt som hade kristaller i urinet o nu ska gå på antibiotika o smärtstillande i några veckor.  Han blev även märkt i örat, men det var innan de hade dubbelkikat på testet som visade att han var sjuk. Stackars Frasse han fick verkligen en heldag hos doktorn. Nu hoppas jag på det bästa och nytt foder har han dessutom fått nu.
Dax att kila till jobbet nu
Ha en bra dag  / Moa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0