huset

Jag och min tjej bor i ett mysigt hus på en hemlig plats som får mig att le vaje morgon och kväll. Innan jag kröp ned i sängen för att sova så var jag uppe på taket och rensade skorsstenen. Grymt jobb för den som har överlevt sin höjdskräck och gillar naturen och fryys åpasddd
som tur är passar detta in på mig. 
Det allra roligaste i mitt äventyr idag vrd att 2 av katterna följde med ut på taket och hoppade ner när jag sotat klart. Ajax som är en av de helvita var totalt svart om tassarna, en väldigt lustig syn.
Varit för mycket här hemma nu ett tag så tyvär fick jag missa ebbot på scharren ikväll =(  Hoppas ni som gick dit hade  trevligt.
 Nu gäspas det 
 natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0