Hur mycket hinner man konsumera?



Jobbet på operan rullar på rätt bra nu faktist o sångarna har klivit in i teatern och repar för fullt. Dans repetitioner sker samtidigt i black box och det verkar flyta på hos dom oxå. Satt och funderade här hemma om vad jag skulle skriva om idag och jag började fundera kring hur mycket kultur jag hinner med och konsumera. När jag räknade efter är det sällan jag går på evenemang i den här staden inte bara för att jag kanske finner saker rätt ointresanta utan mer att j är så himla trött och dessutom befinnerr mig i ett kulturellt sammanhang under dagarna i mitt arbete.  Jag måste ta o rycka upp mig o se nått jag kan få lite inspiration av ,så i nov får jag nog ta mig ner till huvudstaden och kolla in Tracy Chapmans akustiska turné. Jag hoppas att jag ska ska se något spännande i scenkonst väg oxå innan jul så det kittlar lite i magen och jag kan få lite inspiration att ställa  mig på scenen igen. Vi får se vad som händer. Nuy är det dax att ta  tag i kvällen o rensa garderoben så min nyblivna sambo får lite space. I kväll jobbar Jessica natt så jag o katterna får mysa i sängen helt alena. Dax för brasa i spisen och städpeppning.
Ses imorgon
/ Moa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0