Borta bra men hemma bäst


Idag har trollflöjten haft genomdrag på scenen och jag tränade på trädfällningen men trädet hade gått sönder när de ljussatte igår kväll så all klättring i det var helt förbjudet. . Så när Thomas är tillbaka från älgjakten på måndag får han ta och svetsa träd. Stackar dekor som de har kämpat med detta träd.
När jag kom hem hade min kära flickvän bakat en sockerkaka till mig i vårt röriga kök. Ja ni ska bara veta hur rörigt det är i hela vårat hem nu. På söndag blir det röjning i huset så man kan leva här utan att få panik. Konstigt det där hur  hemmet speglar hur man mår innombords. Jag har upptäckt de senaste åren att ett rörigt hem skapar  mer eller mindre kaos i mitt kännslo liv o tvärt om. Aldrig varit en klinisk rent hem människa men när det röriga är i hyllor istället för på bord o golv känns det genast mycket bättre.
Kan även informera att min katt som var ute  o plockade svamp med Jessica inte kommit hem på 2 dagar och matte Moa börjar bli riktigt orolig. Han ska ju få medicinering nu jue.
Allmänt utrop då till alla som knallar runt nydalasjön och befinner sig nära tomtebo osv. Ser ni en helvit snygging ring gärna numret han har runt halsen eller polis. Han har id markering i örat också som ni kan känna igen honom på.
tack och bock / Moa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0