Röster från Umeå

Förlåt mig för att jag inte skrivit på två dagar. Jag har helt enkelt inte suttit vid datorn, på grund av att jag får ont på baksidan av låret när jag sitter på en vanlig stol. Mitt nya korsband är uppbyggt med hjälp av två senor som en gång satt på baksidan av låret och utan dessa gör det lite för ont.

Jag måste idag tipsa om "Röster från Umeå". Anders Lind (Kpist) har samlat på sig ett gäng röster som han har satt ihop till någon slags kör. Till detta kommer Sångkraft att sjunga. Jag tror att det blir helt i Anders anda!
Förmodligen kommer man att - som vanligt - stå och fundera på hur karln egentligen är skapt! Denne suveränt skicklige människa som kan trolla fram det mest underbara och galna med sina fingrar, kommer förmodligen att slå nytt rekord i crazyness! Missa det inte!

Nu sopas det ordentligt runt om i stan. Skate-nerven rycker och det smärtar att inte kunna åka. Förmodligen kommer jag att ställa till det så att jag får en utskällning av sjukgymnasten för att jag börjat för tidigt. Mitt nuvarande träningsschema går jag igenom på 40 minuter, om jag jobbar effektivt. Detta ska göras tre gånger per dag och jag känner verkligen skillnad varje dag. Jag är väldigt noggrann med att verkligen göra övningarna korrekt och jag hoppas det kommer att visa sig. Jag vill upp på brädan nu! Mer skatekultur! :)

image423

Kommentarer
Postat av: P

Jag blev lite nyfiken, var kommer 2014 ifrån? Vad händer då?

2008-04-20 @ 12:51:17
URL: http://www.lemeno.se
Postat av: Tobbe Warg

2014 kommer en svensk stad att vara Europas kulturhuvudstad och Umeå är en av kandidaterna.

http://www.umea2014.se/

2008-04-20 @ 17:42:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0