Nu är det rensning på schemat

Idag har vi varit ute och rensat afffischer igen. Det är straffet för att vara arrangör. Det är i och för sig väldigt härligt väder ute så idag har det inte varit så illa, det är värre när det blåser, regnar/snöar och är askallt. Försökte hitta lite bilder på nätet på snygga affischväggar i Europa men det tog längre tid än jag trodde.

Att affischering överhuvudtaget diskuteras i Umeå just nu är jag tacksam för. Jag hoppas att det resulterar i något konstruktivt som passar alla parter. Jag tycker man kan ta tillfället i akt och göra nåt nyskapande av hela grejen. Min kollega sa en gång att det borde stå en pelare i varje gathörn, jag är fortfarande peppad på att göra skulturer av trä i olika geometriska former som är till för att affischera på. En affischtavla behöver verkligen inte vara rektangulär, den behöver inte ens vara tvådimensionell.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0