Hej

Det är jag som är Sofia, som ska blogga den här veckan. Jag har funderat mycket på vad jag ska skriva om och jag har många spår, jag vill att det ska vara något som tillför. I alla fall tänkte jag börja med att presentera mig lite.

Genast kommer tankarna in på vad det är jag definierar mig med? Tycker att det är lite tråkigt att bara berätta att jag är projektledare/producent, kommer från Stockholm, är 25 år, gift sen fyra år, bor väst på stan osv. Jag tänkte därför berätta att jag är en ganska ihärdig person. Envis. Jag har stora drömmar men önskar att jag vågade drömma större. Jag älskar att se saker växa och utvecklas oavsett om det är individer, projekt eller växter. Det är sjukt vackert. Jag är ett lok, på en bil är jag startmotorn, vore jag ett djur skulle det vara en katt eller en delfin. Jag gillar delfinen för att den står för frihet. Jag tror på Gud o Jesus o hela grejen. Jag gillar inte apatisk stämning. Jag önskar att jag tog mig mer tid att leka. Jag tänker mycket. Jag blir extremt nöjd när jag har nått ett mål. Jag började läsa kemi för att det fascinerar mig att se hur allting hänger ihop. Jag tänker ofta på hur man kan utveckla. Det var lite om mig.



Det här är jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0