söndag sista dagen då...

Ett sista inlägg då...

Måste erkänna att det var kul att skriva av sig lite gran speciellt då folk läst och kommenterat så pass mycket.
Vem vet jag kankse börjar blogga på egen hand nu .

Många kankse ser det som att jag enbart klagat och gnällt i en vecka nu, men jag hoppas det var värt det iaf.
Jag tror ändå att vi alla strävar mot samma mål i slutet och borde fortsätta göra det men bygga upp fler sammarbeten. Jag ser inga gränser och när jag skriver detta menar jag det verkligen.

Så om du har en idé ett projekt eller bara vill snacka så kontakta mig så kan vi se vad som går att göra min mail är... [email protected] där har ni den........

Om jag under denna vecka fick en person att tänka till och börja arbeta för att förbättra vissa saker, eller fortsätta göra det dom gjort bra hitills, så var det värt varenda minut jag la ner på att skriva. 

Vissa kankse sliter som en tok Varje dag vissa kankse bara finns och deltar då och då men alla lever vi av kulturen den får oss att må bättre möta nya människor uppleva nya saker kulturen är och förblir viktigt.  


Nu är det dax att blicka framåt hoppas Umeå blir kulturhuvudstad 2014 om vi hjälps åt är det möjligt!!!!!


Tack för mig då och tack för att jag fick changsen att skriva ..


peacee out
Jesse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0