Veckans Bloggare: Love Ersare



image197

Hejsan

Jag heter Love och kommer att blogga hela veckan. Jag är Skådespelare, Improvisatör, Berättare och Producent, jag jobbar på Skuggteatern och Kulturverket samt som frilansare. Jag är helt enkelt en av alla kulturarbetare som samlar på olika små jobb för att få ihop till levebrödet och inte förväntar mig en fast anställning på många år ännu.

Konsten, skapandet och budskapet är viktigare än ekonomisk trygghet.

Jag ska alltå blogga loss här under veckan, det kommer att handla om scenkonst, kulturpolitik, fjällen, berättande, kärlek och miljö plus en massa andra saker som lär dyka upp under vägen. Använd gärna kommentarfunktionen för att hålla med mig eller motsäga mig, vill ni säga något mindre offentligt man ni alltid nå mig på
[email protected].

Ha en helt underbar dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0