Lördagsgodis

Nu är det helg (lördagsgodis!!!) och du ska veta att det blir kort om tid över för att skriva med en överaktiv tvååring i huset. Hon friskade på sig till idag så nu blir det liv i luckan, som man säger :-)

Ja, jag kan väl i alla fall berätta att jag skickat in en forskningsansökan till Brottsoffermyndigheten och ber dig att hålla tummarna åt mig så att jag kan fortsätta att göra det jag faktiskt är utbildad för. Det är för dina skattepengar jag utbildats så det vore väl skoj att få något mer tillbaka?

Justja. Kulturnyheterna träffade jag ju igår och inslaget om våld på film skulle visst visas på måndag om allt går som det ska. Det blir ju kul att se vad jag egentligen sa för någe.

Solen skiner och alla är friska. Alltså dags att gå ut och leka, det är ett hårt jobb...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0