Kvinnobakelse

Hej Umeå

I samband med intervjun igår lovade jag att uppfinna en bakelse till Internationella Kvinnodagen. Skämten har sedan dess gått här om att ha ett ägg inuti bakelsen eller att avbilda olika typer av kvinnliga former/kroppsdelar. Förslag var t.ex päronrumpa och moderskaka: inga aptitretare direkt.


Skämt åsido så tar jag saken på stort allvar. Det är kul att fira kvinnligheten istället för att bara fokusera på problem. Postar förhoppningsvis bild och recept på bakelsen senare.... Så imorgon kan ni förutom att lyssna till Frida Selander även avsmaka min senaste uppfinning hos oss på Schmäck. Ta med  era väninnor, systrar, döttrar och mödrar.
image146


Kommentarer
Postat av: Vera

Snygg flyer! Vem har gjort den?

2007-03-07 @ 15:19:23
Postat av: Linnéa Therese Edin

Tack! Det är faktiskt jag.

2007-03-08 @ 09:04:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0