Sista föreställningen

Ikväll spelar vi sista föreställningen av "En midsommarnattsdröm". Det känns både lite skönt och lite sorgligt. Skönt att äntligen få semester. Sorgligt att behöva skiljas från alla människor som jag har umgåtts och haft kul med några månader.
Det här blir också mitt sista blogginlägg vilket också av samma anledning känns både skönt och sorgligt. Nu ser jag fram emot en lång och skön semester där jag kan ladda batterierna inför hösten då jag ska repetera in en barnpjäs som heter "Stackars mej". Jag har tidigare skrivit här om det fina med att förmedla teater till de små byarna i norrland. Minst lika viktigt är det att förmedla teater till de yngsta. Det är ju trots allt vår framtida vuxenpublik.
Nu önskar jag er alla en fortsatt trevlig sommar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0