Lisbet Olofsson presenterar sig.

Jag heter Lisbet Olofsson bor i  Robertsfors                                

Jag sysslar med allt som jag finner intressant, är egen företagare. Har skrivit några böcker som är ute på marknaden, föreläser om hur man sköter om sig på bästa sätt, håller bl a på att göra en dokumentärfilm och söker pengar för att kunna dokumentera kvinnorna som jobbade på Asea i Robertsfors innan det flyttades till Västerås. Har alldeles för många intressen och för lite ork, eller kanske mer uthållighet. Inget är omöjligt om jag då inte blir överbevisad minst 2 ggr. Är en bra starter men en usel avslutare, blir så fort less.

 

Har ett stort gemensamt intresse med min sambo; gamla bilar, fordon, grejer och sånt. Är ingen fanatisk människa som känner behov av att inreda mitt hem eller mig själv med gamla prylar även om intresset finns att samla på dem. Detta intresse har artat sig till att vi äger tillsammans med min bror en lekstuga på drygt 700 kvadrat där vi har våra leksaker.

 

Det är en ära att få blogga under kultursidan. Jag representerar nog många människor genom att jag inte direkt jobbar med kultur men upptäcker att jag uppskattar inslag av det i samhället. Sedan vad kultur är  - det kan man diskutera till dödagar -  är upp till betraktaren. Wikipedia verkar ha ett rätt vitt begrepp om man nagelfar det hela. 

 

-         Ähhh det skiter väl en Raggare i !!!!!!

 

Plattan i mattan... då åker vi?..

 Lisbet

www.halsozam.com




image247

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0