Läser någon---föresten

Är det föresten någon som brukar läsa den här bloggen? Av erfarenhet så vet jag att Norrlänningar är lite tröga av sig när det gäller nymodigheter. Jag och en kollega lanserade en wap-tjänst på mobiltelefoner. Man kunde ladda ner en massa hälso-, karriär- och livstilstips via sin mobil. Vi använde telias tjänst, surfport. Det blev ingen direkt HIT eftersom Norrlänningar just och pass vet att man kan prata i den. Jaja nu överdrev jag men det är stor skillnad när man såg vilka som gick in på tjänsten. Inte många Norrlänningar.

 

Men jag ska inte säga så mycket själv, har en lätt telefonfobi som en kollega på Må Bra Källan har lovat att befria mig ifrån. Den yttrar sig även genom mobilens sms där jag så glatt klämmer i med JA eller NEJ på kamraters långa informativa meddelanden.

 
Oj nu ska jag sluta, Blev helt plötsligt tvärless på mig själv.

Kommentarer
Postat av: Närmast sörjande

jag läser

2007-07-05 @ 08:47:29
Postat av: Me2

Jag läser också. Många gör det, men få kommenterar.

2007-07-05 @ 10:36:53
Postat av: susa

Hittade precis hit, men säger väl hej :)

2007-07-05 @ 21:48:37
Postat av: Lisbet Olofsson

Bra, då kan jag fortsätta skriva.

2007-07-06 @ 07:20:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0