Förra helgen hade Hamnmagasinet 968 st unga besökare.


Det går allehanda rykten om att Hamnmagasinet numer är dött men så inte fallet. Nyligen genomfördes en undersökning bland Umeås unga där man efterfrågade vad unga sökte och ville ha i ett Ungdomens Hus. Av den kunde man utläsa att det unga söker är möjlighet till skapande verkstäder, replokaler, café, möjlighet till spelningar och eget inflytande över verksamheten. På Hamnmagasinet finns allt det och just nu händer det väldigt mycket spännande saker där unga driver egen verksamhet. Jag vill särskilt slå ett slag för tisdag och onsdag kvällar då alla unga som vill pyssla och skapa kan göra det till självkostnadspris! Om ni vill veta mer så kontakta gärna mig! Håll också utkik efter Sportlovsfestivalen på Hamnmagasinet!
 Idag är det min sista bloggdag så tack för mig!   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0