Nyårsafton i Strand

Igår hade kören Byastämman konsert i Vännäs kyrka. En fantastisk upplevelse med ca 140 personer som denna kväll valt att besöka vårt kulturevenemang. Hela kören var otroligt taggad och vår körledare Palmar Johansson gjorde sin sista konsert med kraft och koncentrerad ledning. Tack för det, Palmar!!

Idag pustar jag ut och koncentrerar mig på vårt besök från Uppsala. Där tar musikskolan 1900:- per termin!!! Jag skriver en stund på min blogg för att hälsa alla läsare Gott Nytt År, målar på vår nya trapp och gör en Västerbottenspaj. Senare tar vi bilen och besöker Umeå för att titta på Rådhusparkens fyrverkeri.


Detta nyår tar vi det helt enkelt lite lugnt, med tanke på vårt äventyr kring Jul känns det fullt naturligt. I morgon tänker jag berätta om Kinesen från Bjurholm. En svensk som fick skapa filmunder i 30-talets USA.


Ha de bra och ta det lugnt i nyårsnatten.


Martin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0